johannala

Alla inlägg den 12 april 2017

Av Johanna La - 12 april 2017 23:00

Riktigt tröttsam dag idag. Mensvärk så att jag i princip grät och hela kroppen spänd och svullen. Hatar när jag är på det humöret. Morgonen och förmiddagen gick bra, kanske för att jag tränade på morgonen och fick energi av det, men på eftermiddagen dalade det ner rejält. Usch var trött och grinig jag var, lättretlig.


Hade teaterkurs på kvällen, men var tvungen att åka hem och sova en stund först. När jag vaknade trodde jag inte att jag skulle orka gå. Magen värkte och jag bara grinade. Men trots allt kämpade jag mig dit och som alltid så var det värt det. Inget gör mig nog så avkopplad som teater, troligen för att man får skratta så himla mycket och dessutom fokusera på något annat. Så nu på kvällen har humöret varit betydligt bättre i alla fall, även om jag fortfarande är lite trött. Men är det skärtorsdag och jag jobbar endast halva dagen, sedan blir det flera dagars ledigt! Kan nog behövas :)


 

Presentation

En tråkig blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards